اندروید

ارسال و دریافت فایل از طریق وایفای با سرعت عالی با برنامه SHAREit

Shareit

نرم افزار های زیادی برای ارسال و دریافت فایل از طریق وایفای مانند Zapya و Superbeam و … وجود دارند که در این پست از سایت Gonak قصد معرفی نرم افزار بی نظیری با نام SHAREit  را داریم که این نرم افزار هم بسیار درخشیده و طرفداران زیاد و امتیاز بسیار خوبی را هم در گوگل پلی به خود اختصاص داده است .

SHAREit 2.6.0

این نرم افزار ادعا می کند که می توانند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید . سازنده نرم افزار نیز ادعا دارد که این برنامه سریع ترین برنامه دنیا برای انتقال داده است و آن را به The world’s fastest way معرفی کرده است .  اما اولین موردی که با ورود به نرم افزار نظر شما را به خود جلب می کند قابلیت انتخاب آواتار ( عکس شخصی ) برای خودتان و همچنین اینترفیس و محیط کاربری فوق العاده زیبای نرم افزار است که پیشنهاد می کنیم خودتان آن را نصب و تست و تجربه نمایید .

ویژگی ها :
** محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین
** قابلیت ارسال و انتقال هر چیزی ( عکس ، موزیک ، داکیومنت ، کانتکت و شماره و … )
** قابلیت نمایش تمام دستگاه های موجود در رنج این نرم افزار
**  قابلیت ارسال فایل های حجیم مانند ویدیو با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث!
**  بدون نیاز به هرگونه هزینه و اتصال به اینترنت
**  قابلیت ارسال خود نرم افزار از طریق وایفای!
**  قابلیت ارسال گروهی و ساپورت تا ۵ دستگاه اندرویدی

توجه : اگر در ارسال و دریافت فایل از طریق گوشی به کامپیوتر وبالعکس مشکلی داشتید فایروال و آنتی ویروس کامپیوتر خود را به طور کامل غیر فعال نمایید .

راهنمای استفاده از نرم افزار : در یک گوشی یا کامپیوتر گزینه Send و در دیگری گزینه Receive را زده و از سرعت بالای انتقال دیتا لذت ببرید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن